Echipa națională de rugby are un nou sponsor. S-a aflat cine se alătură Stejarilor. Anunțul este oficial.
Kaufland va deveni partener oficial al naționalei de rugby a României, astfel că logo-ul lanțului de hipermarketuri va apărea pe echipamentul stejarilor la partida cu SUA, ce va avea loc pe 5 august, de la ora 20:00, pe arena „Arcul de Triumf”.
Echipa națională de rugby are un nou sponsor
Mai apoi, echipa națională va evolua la Cupa Mondială de Rugby din Franța, motiv pentru care tricolorii vor juca trei meciuri amicale. După cel cu naționala din SUA, stejarii vor întâlni naționala Georgiei, la Tbilisi, pe data de 12 august, iar mai apoi pe cea a Italiei, pe 19 august.
La Cupa Mondială de Rugby, selecționata țării noastre se află în Grupa B și va juca meciuri cu Irlanda, Africa de Sud, Scoția și Tonga.
„Partenerii rugby-ului românesc se regăsesc în valorile acestui sport, în conduita pe care el o imprimă indivizilor, în planurile sale de a face lumea mai bună pentru generațiile viitoare.
Ne bucurăm să avem Kaufland alături de noi de acum încolo, convinși fiind că suportul și creativitatea lor vor fi cheia unor proiecte interesante, cu puternic impact pozitiv la nivel social, cu ajutorul cărora sportul cu balonul oval să creasca și să fie popularizat, împreună cu viziunea retailer-ului.
Le urăm bun venit în marea familie a rugby-ului și sperăm să îi răsplătim cu victorii cât mai numeroase”, a spus Alin Petrache, preşedintele Federaţiei Române de Rugby, printr-un comunicat de presă.
Anna-Katharina Scheidereiter, manager Kaufland în România și Republica Moldova, a spus: „La Kaufland, susținem activ performanța în sportul românesc. Prin urmare, ne bucurăm să ne alăturăm Federației Române de Rugby, un partener care împărtășește valorile noastre în ceea ce privește excelența în sport și preocuparea pentru durabilitate.
Împreună vom încuraja performanța în rugby-ul românesc și vom continua să promovăm temele ecologice, contribuind la un viitor mai bun pentru generațiile viitoare”, a afirmat Anna-Katharina Scheidereiter, manager Kaufland.
De altfel, Kaufland România investește circa 2 milioane de euro pe an în proiecte în domeniul sportului, compania de retail având intenția de a promova un stil de viață sănătos.