Naomi Osaka și LeBron James lansează o campanie media

Naomi Osaka a anunţat că va lansa o campanie media în parteneriat cu starul baschetului american LeBron James. Cei doi își propun să spună poveşti ce depăşesc barierele culturale, informează Agerpres.

Hana Kuma (în traducere din japoneză „ursul de flori”) va produce poveşti care sunt „specifice cultural, dar universale pentru tot publicul” şi are deja mai multe proiecte în vedere, conform Hollywood Reporter.

„Ceea ce mă entuziasmează este să pot inspira oamenii şi să spun poveşti noi, în special cele pe care mi-aş fi dorit să le văd când eram copil. Întotdeauna mi-am dorit să văd pe cineva ca mine”, a declarat cvadrupla campioană de Mare Şlem, a cărei mamă este japoneză iar tatăl haitian, într-un interviu acordat cotidianului New York Times.

The SpringHill Company, deţinută de LeBron James şi Maverick Carter, va servi ca partener de finanţare, operaţiuni şi producţie pentru Hana Kuma.

Compania de producţie este cel mai recent proiect al japonezei şi al agentului acesteia de lungă durată, Stuart Duguid. Cei doi deţin şi o agenţie sportivă denumit Evolve, cu care a semnat recent tenismanul australian Nick Kyrgios.

Distribuie articol:

COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Clasament Superliga

Data provided by Scoreaxis

Populare

Articole similare
Recomandari

Parteneri
Recomandari

exquis
Loading RSS Feed
blacknews
Loading RSS Feed