Ronaldo, fenomen pe reţelele de socializare! Cum a ajuns Manchester United la două miliarde de interacţiuni

Cristiano Ronaldo (37 de ani) se află în centrul atenţiei în această vară din cu totul alte motive decât cele fotbalistice.

Fotbalistul nu s-a prezentat la pregătire sub comanda lui Erik Ten Hag, noul antrenor al echipei, şi nu va merge cu echipa în turneul din Thailanda, conform digisport.ro.

În ciuda dorinţei evidente de a pleca, Man. United nu pare dispusă să se despartă de vedeta sa, deşi sezonul trecut nu şi-a putut ajuta echipa să prindă UEFA Champions League. Chiar dacă el a marcat 24 de goluri!

Jurnaliştii de la Daily Mail au şi o explicaţie legată de dorinţa patronilor lui Man. United de a-şi ţine „mina de aur” la club. Chiar dacă performanţa sportivă a lui Cristiano a slăbit, „rezultatele” sale economice sunt impresionante.

Datorită popularităţii lui Cristiano, Man. United a beneficiat de dublarea popularităţii în social media, de la un miliard la două miliarde de share-uri, like-uri şi comentarii în 12 luni. Aşa s-a ajuns la performanţa ca în această zonă clubul englez să treacă prima dată peste Real Madrid şi peste Barcelona, liderii de până acum.

Un exemplu evident este că între cele mai populare 25 de postări publicate de cluburile din Premier League în social media sezonul trecut, 10 sunt legate de Ronaldo, iar primele trei au fost toate despre portughez!

Amploarea „efectului Ronaldo”, este atât de mare încât plecarea lui de la United ar însemna un recul serios din punct de vedere financiar.

„Valoarea sa comercială va influența decizia clubului de a-l lăsa să plece”, a spus Dr. Rob Wilson, expert în afaceri sportive la Universitatea Sheffield Hallam. „United nu a fost deranjată de plecarea lui Paul Pogba, dar vor exista discuţii mari în culise despre Ronaldo. Acesta este mai mult decât un simplu joc.

De aceea Manchester United nu va dori să-l vândă. Valoarea sa de piață ca jucător este mai mică decât valoarea sa ca entitate comercială’, a adăugat el.

Dr. Wilson a spus că înțelegere comercială dintre Man. United şi DXC pentru mâneca tricoului, 20 de milioane de lire sterline, este un exemplu al „efectului Ronaldo”. pentru că este cea mai mare sponsorizare pentru mâneca tricoului din istoria Premier League.

Distribuie articol:

COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Clasament Superliga

Data provided by Scoreaxis

Populare

Articole similare
Recomandari

Parteneri
Recomandari

exquis
Loading RSS Feed
blacknews
Loading RSS Feed