Rivalul lui Max Verstappen, în alertă! Marele pericol din Formula 1. Lando Norris a spus clar. Pilotul de la McLaren Mercedes a vorbit despre riscurile la care vor fi supuşi cei din Marele Circ în sezonul viitor.
Rivalul lui Max Verstappen surprinde pe toată lumea. Spune că apariţia debutanţilor în Formula 1 reprezintă un risc.
Rivalul lui Max Verstappen, în alertă!
Rivalul lui Max Verstappen, în alertă! Lando Norris susţine că există anumite riscuri în Formula 1 atunci când unui debutant i se oferă un loc la una dintre echipe. Lando Norris a profitat de o asemenea şansă în 2019, când avea doar 19 ani.
În anul său de debut la McLaren Mercedes a reuşit să se claseze în puncte de 11 ori. Atunci, a adunat un total de 49 de puncte. Britanicul a făcut echipă cu Carlos Sainz. În 2025, cel puțin trei nume noi vor apărea pe grilă.
Este vorba despre Kimi Antonelli cre va debuta cu Mercedes. Jack Doohan a semnat deja cu Alpine. Gabriel Bortoleto va debuta la anul cu Kick Sauber. Mai mult, Oliver Bearman, care este deja o prezență cunoscută în paddock îşi va continua aventura din Formula 1 cu Haas.
Norris susține că există un risc major atunci când un începător este promovat pe un loc cu normă întreagă. În ultimii ani a existat o tendință în Formula 1. Mai multe echipe se orientează spre piloți tineri, iar Norris a ținut să vorbească despre pericole asociate cu debutanții, conform Racing News 365.
„Este în continuare un risc, cu siguranță. Apar piloți foarte talentați. Mă simt bătrân când spun asta. C și Liam, Oscar, Franco, cred că o să vedem mai mulți piloți care vin și fac o treabă bună, care evoluează și se califică bine. Lucruri de genul ăsta.
Cu toate astea, cred că atunci când te uiți la Formula 1, nu e vorba de un weekend, sau două, sau trei. Sunt 24 de weekenduri de cursă în calendar. Este vorba despre un sezon întreg. Este vorba despre dezvoltarea monopostului pe sezoane. Și cred că veți vedea. Sunt o mulțime de șoferi care pot intra și pot conduce rapid un monopost de Formula 1. Pilotatul este partea mai ușoară.
Partea grea e că sunt multe curse. 24 de curse, în care nu trebuie să lovești monopostul. Să nu faci acele greșeli prostești. Să-ți ajuți echipa. Să fii lider de echipă.
Să nu privești doar în sezonul curent, ci să te gândești și la viitor. Să știi când să faci sacrificii pentru următorii ani. Există o mulțime de lucruri care fac un șofer un șofer mai complet. Mai degrabă decât cineva care poate doar să vină și să piloteze într-un weekend”, a spus pilotul.