Gică Hagi a dat lovitura verii! Suma uriaşă pe care o câştigă fără să facă nimic. Dezvăluiri incendiare din interior. Antrenorul celor de la Farul are afaceri importante pe litoral, pe care le derulează de ani de zile.
Gică Hagi nu o are doar pe Farul şi academia de la Ovidiu. Are mai multe afaceri importante care îi aduc mulţi bani.
Gică Hagi a dat lovitura verii!
Gică Hagi încasează sume importante de pe urma hotelului Iaki, în plin sezon estival! S-a aflat cât costă o noapte de cazare în stabilimentul managerului de la Farul. Hotelul deţinut de antrenor se află în staţiunea Mamaia. Este una dintre cele mai luxoase unități de cazare din Constanța.
„Regele” a cumpărat hotelul în anul 1990, Iaki devenind în ultimul deceniu una dintre cele mai importante unități de cazare de pe litoralul românesc al Mării Negre. Numele pe care îl poartă acest hotel este prescurtarea numelor celor doi copii ai lui Gică Hagi, Ianis și Kira.
Hotelul dispune de peste 120 de camere, toate dotate cu aer condiționat, minibar și TV prin cablu. În plus, în incinta acestuia există și un centru spa cu piscină interioară, cadă și duș cu hidromasaj, saună, dar și o zonă de fitness și o sală de conferințe.
O noapte de cazare în hotelul lui Gică Hagi, într-o cameră dublă standard, costă 1.526 de lei. Clienții au incluse în acest preț micul dejun și prânzul. Cea mai scumpă cameră la Iaki costă 1.759 de lei pe noapte.
Hotelul lui Gică Hagi a înregistrat pierderi mari din punct de vedere financiar în perioada pandemiei de Covid-19, conform zf.ro. A raportat scăderi de 32% în anul 2020, veniturile totale fiind atunci de 13,1 milioane de lei.
Aceeași sursă mai scrie că în anul 2020 peste 23.000 de clienți au fost cazați în hotelul lui Gică Hagi. Asta după ce în anul 2019 nu mai puțin de 24.500 de persoane au închiriat camere în acest hotel, an în care „Regele” a obținut venituri totale de 19,5 milioane de lei.
„Categorii importante de clienţi şi servicii au scăzut până aproape de zero. Oaspeţi străini, evenimente corporate şi private, clienţi locali abonaţi la servicii wellness. Segmente importante care funizau aproximativ 40% din veniturile noastre.
Provocarea cea mai importantă a fost aceea de a înlocui aceste categorii pierdute temporar cu cele pentru care a existat totuşi o cerere. Anume oaspeţii individuali dornici să călătorească în România într-o perioadă în care călătoriile internaţionale au fost dificil de întreprins”, spunea Dragoş Tudorache, cel care este director general al hotelului Iaki, potrivit sursei citate.