FC Botoșani și-a prezentat noul echipament în cadrul unui spectacol grandios. Moldovenii au emblemă nouă, dar și propria bere spre bucuria suporterilor.
În noua siglă apare un cal încoronat, cu aripi, reprezentând vitejia și un fulger. De asemenea FC Botoșani are și un nou sponsor. După ce mai mulți ani a avut contract cu Errea, acum s-a asociat cu Adidas, a doua cea mai mare companie de echipamente sportive din lume.
Moldovenii vor avea trei variante de tricou: unul bleumarin, cu detaliul unei mingi de fotbal imprimat, unul alb, cu câteva dungi orizontale imprimate în croiala, și unul roșu, cu sigla pe centru. Sigla își schimbă culoarea, în funcție de echipament.
Valeriu Iftime le-a făcut însă cea mai mare surpriză suporterilor în momentul în care a anunțat că echipa a lansat și propria marcă de bere.
În momentul prezentării lotului, Iftime a anunțat că Enriko Papa, căpitalul echipei, va pleca.
„Îi facem o promisiune. Îl așteptăm înapoi peste 6 ani, când va pleca Mihai Taja din funcția de antrenor”, a spus patronul moldovenilor.
FC Botoşani este prima echipă din România care a lansat un proiect NFT.
„În realizarea NFT-ului, m-am axat pe ideea de poveste, să avem ceva în spate. O poveste care să rezoneze şi cu jucătorii şi cu echipa de fotbal, făcându-i să lupte mai mult şi să-i motiveze, să aibă rezultate mai bune, dar totodată şi cu publicul şi cu suporterii. Şi atunci am creat împreună povestea ”Heroes` Journey”, care reprezintă foarte bine identitatea şi ADN-ul echipei şi clubului FC Botoşani, şi totodată puterea şi potenţialul să ducă mai departe valorile clubului FC Botoşani fiind un plan foarte puternic nu numai local, cât şi naţional”, a spus Iulian Jalbă, realizatorul NFT-ului.