FC Barcelona și-a lansat noul echipament de joc pe care îl va folosi în meciurile jucate în deplasare.
În ultimii ani echipele mari au ales ca echipamentele de acasă să fie în culorile tradiționale, iar cele din deplasare au fost schimbate în fiecare sezon.
Barcelona have released their new away kit for next season.
The shirt features a map of the city 🤩🗺 pic.twitter.com/573XtOFYCG
— ESPN FC (@ESPNFC) June 27, 2022
Așa s-a întâmplat și acum, iar fanii au reacționat rapid fiind încântați de noua culoare, auriu. În plus, pe tricouri este imprimată și harta orașului. Culoarea a fost aleasă pentru a celebra 30 de ani de la Jocurile Olimpice din 1992 care s-au desfășurat la Barcelona.
„Flacăra trăiește”, este noul slogan al catalanilor, potrivit sport.es.
The Flame Lives On 🔥 pic.twitter.com/PCvKb8hZwk
— FC Barcelona (@FCBarcelona) June 27, 2022
Pe lângă harta orașului, pe tricouri este imprimat și numele noului sponsor al Barcelonei, Spotify. Acesta va vira 400 de milioane de euro clubului în următorii ani. De asemenea, stadionul Camp Nou va fi rebranduit din sezonul următor pentru prima dată în istorie. Numele va fi Spotify Camp Nou.