Dezvăluiri incredibile despre Novak Djokovic! O nouă controversă în jurul sârbului. Jucătorul a dat cărţile pe faţă

Dezvăluiri incredibile despre Novak Djokovic! O nouă controversă în jurul sârbului. Jucătorul a dat cărţile pe faţă şi a decis să vorbească despre un obicei din timpul partidelor.

Novak Djokovic se află în centrul unei noi controverse. Chiar liderul mondial ATP a acceptat să vorbească despre acest lucru.

Dezvăluiri incredibile despre Novak Djokovic!

Novak Djokovic aşteaptă să vadă dacă va fi acceptat pe teritoriul Statelor Unite. Este nevaccinat şi momentan prezenţa la Indian Wells este pusă sub semnul întrebării. Până să afle un răspuns, sârbul își arată preocuparea pentru mediul înconjurător.

A început o colaborare cu o companie care are drept scop să reducă pe cât posibil utilizarea plasticului. Chiar de la Australian Open, turneu de Mare Șlem pe care l-a câștigat pentru a zecea oară, sârbul a afișat logo-ul unui nou sponsor pe echipamentul său. Este vorba despre waterdrop, o companie austriacă, având sediul la Viena, care s-a lansat în 2016 pe piața băuturilor efervescente.

„Au intrat de puțin timp în tenis, sunt o companie tânără care îi sponsorizează pe Taylor Fritz și Danielle Collins. Sunt cotați la bursă, au avut succes deja”, a răspuns el la întrebările jurnalistei Ana Mitric.

Nu s-a oprit aici. „Au misiunea de a reduce cantitatea de plastic aflată în uz până când va fi eliminat de tot. Este un țel mare, dar și un proces în curs. Mi-au atras atenția”, a detaliat Djokovic.

A vorbit apoi despre hidratare. „Cu sticlele lor și cuburile cu electroliți care se dizolvă direct în apă, având diferite arome, le amintesc oamenilor în această eră modernă, cu un ritm rapid, că trebuie să se hidrateze”, a mai spus Novak.

Sticlele folosite de waterdrop atrag atenția prin culoare, galbenul aprins, dar și prin dimensiuni. Djokovic s-a arătat recunoscător organizatorilor turneului de la Melbourne pentru că i-au permis să le folosească. Totuşi, fără logo, din cauza conflictului cu firmele de apă oficiale ale competiției.

„Sunt gigantice, au un litru și jumătate, abia pot să le ridic”, a povestit amuzat liderul ATP. „Echipa mea aduce o a treia geantă, în care sunt zece sticle cu diferite lichide. Nu o iau cu mine pe teren fiindcă e prea grea.

Când cineva îmi trimite o sticlă, supervizorul mi-o înmânează și glumește: Ți-au sosit lingourile de aur! Atât de grele sunt”, a încheiat Djokovic.

Starul sârb are contracte publicitare cu alte câteva firme importante, care îi aduc un venit anual din sponsorizări de peste 30 de milioane de dolari. Lacoste, Asics, Head, Raiffeisen, Hublot, Lemero, NetJets, Peugeot, Montblanc și Ultimate Software Group.

Distribuie articol:

COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Clasament Superliga

Data provided by Scoreaxis

Populare

Articole similare
Recomandari

Parteneri
Recomandari

exquis
Loading RSS Feed
blacknews
Loading RSS Feed