Sorana Cîrstea a vorbit de curând despre modul în care firmele aleg să sponsorizeze sportivii, după aspectul fizic.
Ana-Maria Brânză a comentat dezvăluirea Soranei și a fost ironică la adresa criteriilor expuse de Sorana.
Ce a declarat Sorana Cîrstea
Sorana a fost mereu o sportivă care ” a vândut bine” datorită aspectului ei fizic.
În prezent sub contract cu New Balance, Sori a colaborat timp de 12 ani (până în 2016) cu Adidas.
„Îmi aduc aminte când aveam contract cu Adidas. Tot timpul îmi spuneau, având în vedere că arăt binișor pentru o sportivă, că ‘Mai degrabă arăți bine și ești în top 20, decât să nu arăți bine și să fii numărul 1’. Când ești în top 20, oricum ești văzută, ești sus și stă lumea la fiecare turneu.
Așa că îmi spuneau: ‘Mai bine ești frumușică și în top 20, decât… mai puțin frumoasă și numărul 1’. Vă dați seama, au și ei cotele lor, e o piață”, a dezvăluit Sorana Cîrstea în cadrul podcastului „La Fileu”.
Ana-Maria Brânză a comentat declarațiile făcute de curând de Sorana Cîrstea: „Acum am aflat de ce nu am avut un sponsor toată viața.
Mulțumesc, totuși, firmei producătoare de echipament tehnic din Ungaria care m-a sponsorizat mulți ani de zile, mai ales că în scrimă nu ni se vedeau nici fețele, adică nu conta neapărat cât de drăguțe eram”, a declarat Ana-Maria Brânză la Pro Arena.