Gică Hagi a dat marea lovitură! Mutarea uriaşă făcută de cei de la Farul s-a aflat chiar înaintea meciului.
„Marinarii” au un nou sponsor principal. Este vorba despre compania de pariuri sportive Superbet, care le-a luat locul celor de la OMV Petrom.
Începând din luna februarie a anului 2021, Superbet a fost sponsor secundar al clubului, încă de pe vremea când acesta se numea „Viitorul Constanța”.
Gică Hagi a dat marea lovitură
Astfel, în această seară, la meciul Supercupei cu Sepsi, jucătorii de la Farul vor purta echipamente având inscripționate numele firmei de pariuri sportive.
Contractul celor de la Farul cu OMV Petrom aducea în conturile clubului circa un milion de euro. Acum, Superbet promite să finanțeze „marinarii” cu și mai mulți bani. Este vorba despre mult peste un milion de euro anual.
„Noul contract se întinde pe o perioadă de trei ani. Ulterior poate fi prelungit”, au transmis cei de la Farul printr-un comunicat.
Gică Popescu: „Superbet este un partener de prim rang”
Gică Popescu a fost prezent la semnarea contractului. Acesta a declarat că speră ca parteneriatul cu cei de la Superbet să se întindă pe o lungă perioadă de timp.
„Superbet este un partener de prim rang, un partener care vizează, la fel ca noi, marea performanță. Aceasta este și baza colaborării noastre, obținerea de performanțe. Ei, pe zona de business, noi, pe zona sportivă. Contractul este pe o perioadă de trei ani, cu posibilitate de prelungire pe încă un an.
Ținând cont de faptul că peste doi ani sperăm să jucăm pe noul stadion din Constanța, sper ca parteneriatul nostru să se întindă pe o perioadă și mai lungă. Îmi doresc să facem performanță în cupele europene împreună cu noul nostru partener”, a spus președintele clubului.
În anul 2022, potrivit bilanțului contabil depus la Ministerul Finanțelor, Superbet avea venituri de peste 100 de milioane de euro în România.
„Ne bucurăm pentru că a existat o creștere vizibilă a tot ceea ce înseamnă Farul și sperăm ca în viitor să fie și mai bine. Vrem să continue rezultatele bune de până acum, miza pe fotbalul ofensiv, spectaculos, care place suporterilor și strategia de a promova jucători români, care ajung să formeze nucleul echipelor naționale”, a spus Vlastimir Vukadinovic, directorul de marketing al celor de la Superbet.
Firmele de pariuri sportive, sponsori principali ai formațiilor din Superliga
Grație noului parteneriat, formația lui Gică Hagi a devenit clubul cu cei mai mulți bani încasați din sponsorizări și publicitate la nivelul Superligii. De altfel, Superbet sponsorizează și campionatul românesc, dar și formațiile Rapid și U Cluj.
Pe de altă parte, în anul trecut, cei de la CFR Cluj erau lideri la acest capitol, ei având încasări ce însumau 3,6 milioane de euro, în vreme ce pe locul doi s-au aflat cei de la Farul, cu 3,4 milioane de euro.
Ardelenii au încheiat un parteneriat cu platforma eToro, care pompează la club 1,8 milioane pe an. Asta în vreme ce FCSB beneficiază de 1,5 milioane de euro, grație colaborării cu Betano.