Superbet Group anunţă oficial că urmează să elimine toate panourile de publicitate stradală care conțin mesaje comerciale. Această măsură se va implementa pe întreg teritoriul ţării, în prima parte a acestui an.
Grupul precizează că va păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil şi îşi asumă angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri faţă de instituţiile de învățământ liceale.
Se elimină mesajele comerciale din publicitatea stradală
”Superbet, în calitate de lider al industriei de pariuri sportive din România, îşi asumă dezvoltarea unei strategii sustenabile de business, în care jocul responsabil şi implicarea în comunitate reprezintă repere prioritare. Compania noastră încurajează un dialog constant şi deschis cu autorităţile care reglementează domeniul de activitate al jocurilor de noroc, precum şi cu experţi, locali şi internaţionali, în politici de joc responsabil şi sustenabilitate”, precizează Superbet Group.
Grupul mai spune că vor fi eliminate panourile publicitare cu mesaje comerciale, urmând să fie păstrate doar cele care promovează jocul responsabil, potrivit news.ro.
”În acest context, dorim să facem publică decizia noastră de a elimina toate mesajele comerciale din panourile publicitare stradale, acţiune ce se va finaliza în prima jumătate a acestui an.
În perioada imediat următoare, Superbet va începe procesul de eliminare a acestor panouri publicitare, urmând a păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil. De asemenea, în virtutea acestui demers de auto-reglementare, unic în piaţa din România, ne asumăm angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală. Indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri faţă de instituţiile de învăţământ liceale.
Grupul Superbet consideră că industria jocurilor de noroc din România funcţionează într-un cadru complex de reglementări, fiind în deplină conformitate cu legislaţia la nivel naţional şi european.
De aceea, ne asumăm angajamentul de a colabora, în mod transparent, cu toate entităţile implicate în procesele decizionale care vizează domeniul nostru de activitate”, subliniază reprezentanţii Superbet.
Ce s-a votat în Senat
Plenul Senatului a votat, miercuri, cu 80 de voturi „pentru” şi două abţineri, proiectul de lege depus de PNL prin care publicitatea la jocuri de noroc se va putea face doar în intervalul 23.00 şi 6.00.
Prin proiect, se interzice total reclama şi publicitatea pentru jocuri de noroc, pentru operatorii care nu deţin licenţă de funcţionare. Se interzice orice formă de comunicare comercială audiovizuală pentru activităţile de jocuri de noroc, prezentate sau recomandate de personalităţile din diverse domenii.
Proiectul urmează să intre în dezbaterea Camerei Deputaţilor, care este for decizional în acest caz.
Deputatul PNL Adrian Cozma, unul dintre iniţiatorii legii spune că publicitatea poate fi totuşi permisă atunci când au loc meciuri de fotbal.
“Am spus şi rămân la ideea că putem discuta despre sport, despre fotbal. Când va ajunge proiectul de la Senat, eu vă voi invita să discutăm împreună cu colegii care sunt implicaţi în acest proiect şi vă promit că aici. Vă spun de acum că există flexibilitate, că într-adevăr, în timpul jocurilor sportive, da, aici putem discuta. Însă pe stradal nu putem discuta. Turiştii care vin la noi şi văd public 80% din panourile publicitare, văd pariuri sportive şi jocuri şi cazinouri de tot felul. Asta nu e în regulă., a afirmat Adrian Cozma miercuri seară, la Prima News.