Campionul olimpic Magic Johnson a anunțat achiziția francizelor de fotbal american și baschet din liga de sporturi digitale SimWin Sports, informază insidethegame.biz, potrivit mediafax.
Johnson, care a făcut parte din echipa masculină de baschet a Statelor Unite care a cucerit aurul la Barcelona 1992, este cea mai recentă vedetă sportivă care a investit în industria jocurilor de noroc.
Se spune că SimWin Sports este prima ligă sportivă profesionistă din lume în care echipele și sportivii concurează practic pe tot parcursul anului.
„Sunt atât de încântat să mă implic în SimWin, care deschide calea într-unul dintre cele mai noi și fierbinți sectoare de afaceri și care are o echipă extraordinară în frunte”, a declarat Johnson.
„Această afacere de mai multe miliarde de dolari este pe cale să decoleze, iar modelul SimWin este o modalitate excelentă pentru fanii sportului de a se implica în această oportunitate revoluționară.
Aștept cu nerăbdare să contribui la creșterea și succesul său.”
Johnson se alătură altor legende ale baschetului precum Tracy McGrady și Penny Hardaway, dar și vedetei din National Basketball Association LaMelo Ball, în calitate de proprietari de francize.
Membri în Hall of Famers din National Football League, Jerry Rice, Marshall Faulk și Mike Singletary, au investit, de asemenea, în această ligă.
Johnson este de cinci ori campion în NBA cu Los Angeles Lakers și este coproprietar al echipei Los Angeles Dodgers.
„În fiecare etapă a carierei sale, Magic a inspirat ca un supererou transcendent pentru oameni de toate rasele, dar în special ca antreprenor de culoare”, a declarat David J Ortiz, fondator și director executiv al SimWin Sports.
„Transformarea sa de la una dintre cele mai de impact cariere din istoria sportului, la un lider de afaceri și mai de succes a inspirat generații de antreprenori minoritari ca mine.
Noi, cei de la SimWin, ne străduim să îi urmăm pașii în timp ce construim acest Metaverse sportiv incredibil de inovator.
De la primul și până la ultimul său meci, Magic a creat NBA-ul modern, transformându-l într-o emisiune TV care trebuie urmărită.
Cu ajutorul său, SimWin Sports creează un Metaverse sportiv care va oferi showtime fanilor sportului 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an, astfel încât aceștia să nu piardă niciodată acțiunea.”