FCSB le-a pregătit fanilor o surpriză. Roș-albaștrii au prezentat noul echipament, dar și sponsorii pentru sezonul 2022/2023.
Noul tricou al roș-albaștrilor prezintă un detaliu absolut inedit: logo-ul Peluzei Nord.
„Cred că este cel mai bun echipament pe care l-am văzut eu în mulți ani. Pentru prima dată în istorie, pe tricourile de joc va apărea sigla Peluzei Nord pentru a le mulțumi. Cum i-am simțit în campionatul recent încheiat, nu i-am simțit niciodată. Au simțit și ei că și cu ajutorul lor ne putem bate cu șanse reale să micșorăm distanța față de bugetul imens al CFR-ului. Și dacă va fi și VAR, poate o să scăpăm și de un ofsaid care ne privează de a juca finala campionatului. Sper să nu se mai întâmple așa ceva.
Echipamentul roșu va fi prima alegere pentru meciurile jucate pe teren propriu în competiția internă. Cu cel albastru vom juca în Europa și în Cupa României, iar echipamentul negru e cel de deplasare. Sper că vom putea fi sursă de inspirațiile și pentru cluburile din țară, dar și pentru cele din străinătate”, a spus Mihai Stoica la prezentare.
Vicecampioana României nu a mai câștigat titlul de șapte ani.
„Primul obiectiv acum este să ajungem în grupele UEFA Conference League. Sperăm să ajungem în play-off. Și acolo pot să fie balauri, dar aceștia pot să fie uciși.”, a mai spus Mihai Stoica.
Sezonul trecut echipa a fost ca sponsor și compania City Insurance, doar că aceasta a dat faliment, iar roș – albaștrii au rămas doar cu Betano.
„Nu e nicio problemă că a dispărut sponsorul de pe tricouri. E chiar foarte bine pentru noi, pentru că am găsit alt sponsor care dă mai mulţi bani. Sponsorul de pe spatele tricoului vrea să dea 1,5 milioane de euro şi să treacă pe faţa tricoului”, spunea Becali anul trecut.