FC Barcelona a anunţat joi că jucătorii săi vor purta pe tricouri logo-ul Rolling Stones la marele derby-cu Real Madrid. Meciul se joacă sâmbăta viitoare, 28 octombrie, pe Stadionul Olimpic Lluís Companys.
Faimosul logo „buzele şi limba” al trupei rock americane va înlocui sigla Spotify pe tricourile primei echipe, pentru a promova astfel noul album Rolling Stones, „Hackney Diamonds”, care va fi lansat vineri.
Cei trei componenţi ai trupei Rolling Stones – Mick Jagger, Keith Richards şi Ronnie Wood – s-au fotografiat cu tricourile „blaugrana” având imprimat pe partea frontală logo-ul respectiv, conform fotografiilor postate pe site-ul oficial al campioanei Spaniei, scrie agerpres.ro.
Logo-ul va fi va fi prezent, de asemenea, pe tricourile echipei feminine a clubului catalan, la meciul din F League cu Sevilla, care va avea loc în data de 5 noiembrie pe stadionul Johan Cruyff.
Nu este pentru prima dată când jucătorii Barcelonei vor promova creaţii muzicale alături de Spotify, principalul partener comercial al clubului catalan. Anul trecut, elevii antrenorului Xavi Hernadez au afişat în „Clasico” logo-ul cântăreţului şi compozitorului canadian Drake, în timp ce la meciul retur cu madrilenii au avut imprimat pe tricouri emblema „Motomami”, ultimul album al cântăreţei spaniole Rosalia.